Stichting SAM trakteert thuiswonende ouderen

dec 17, 2020

Door de Corona crisis kwam er dit jaar niet veel van terecht van de activiteiten als rolstoelwandelen en rolstoelfietsen. Het bleef beperkt tot slechts een paar weken wandelen en fietsen en in februari een kaartenactie van de Jongerenafdeling.

Het wandel- en fietsseizoen was begin maart net begonnen maar moest door de lockdown meteen al stoppen. Heel blij waren de vrijwilligers en gasten/passagiers dat er vanaf begin juli wel weer gewandeld en gefietst kon worden. Maar eind september was het, mede door het slechte weer, weer gedaan en kwam het er niet meer van.

Veel van de activiteiten van Stichting SAM richtten zich op bewoners van de Zorgcentra maar nu heeft het bestuur van Stichting SAM er voor gekozen om groepen thuiswonende ouderen te verrassen met een traktatie en wel in de vorm van een doosje Kerstchocolade. Een dezer dagen worden ze uitgereikt aan de deelnemers van Tafeltje Dekje, aan de deelnemers van de dagopvang in Irene, aan de deelnemers van de activiteiten in het Wijkcentrum Kudelstaart en aan de thuiswonende deelnemers van de maaltijden in Het Kloosterhof.

Stichting SAM laat hiermee zien dat ze er zijn voor alle ouderen en mensen met een beperking en zodra het weer kan zullen de activiteiten met plezier weer worden opgepakt.