SAM Rolstoelwandelen

Iedere week tussen begin maart en eind november (als het weer het toelaat) wordt er met gasten uit Zorgcentrum ‘Aelsmeer’ , ‘Rozenholm’ en ‘het Kloosterhof’ een wandelingetje gemaakt door het dorp en in de omgeving van de Zorgcentra.

Een groep van ongeveer 20 vrijwilligers zet zich, onder leiding van Coördinator Marry Koningen, in om gasten een uurtje of twee uurtjes rond te rijden.

Regelmatig wordt aan de vrijwilliger gevraagd om even over de markt te rijden om even een boodschapje te doen of even bij de Poel te gaan kijken.

Er zijn vrijwilligers die iedere week lopen, anderen lopen 1x per 2 weken of per 3 weken of 1 x per maand. Dat is afhankelijk van de tijd die men erin kan en wil steken. De gasten genieten altijd ten volle en zijn altijd heel dankbaar dat onze vrijwilligers dit allemaal belangeloos voor ze doen.