Jongeren activiteiten

De SAM Jongerengroep bestaat uit 5 kernleden en plm 12-15 jonge, oproepbare vrijwilligers in de leeftijd van 15 tot 30 jaar.

Zij organiseren jaarlijks allerlei activiteiten zoals ‘speeddaten’ met ouderen in de Zorgcentra, ‘koken met mensen met een beperking van Ons Tweede Thuis (OTT) maar ook uitjes of zelfs een disco met mensen uit OTT. In september staat jaarlijks de activiteit ‘Pramenrace kijken’ op het programma waarbij de mensen van OTT naar de tuin van het Zorgcentrum mogen komen om daar de langskomende pramen van de Pramenrace te kunnen bekijken. De SAM Jongeren doen de catering en zorgen er voor dat de gasten een onvergetelijke ochtend/middag hebben.

De jongerengroep ontwikkelt steeds nieuwe, andere activiteiten om meer voor ouderen en mensen met een beperking te kunnen doen.