Stichting SAM organiseert boottocht op 18 mei

apr 13, 2022

Op woensdag 18 mei as organiseert Stichting SAM hun jaarlijkse boottocht. Eindelijk is het dan weer, na de vreselijke Coronatijd, mogelijk om met thuiswonende ouderen, mensen met een beperking en bewoners van de Zorgcentra een dagje te gaan varen. De laatste keer, in 2019, voer de kapitein de hele Poel rond en dat werd door de gasten aan boord enorm gewaardeerd. ‘En dat rondje willen we er graag inhouden’ aldus een van de vrijwilligers van Stichting SAM.

Het wordt weer een geheel verzorgde boottocht met koffie/thee, gebak, een uitgebreide lunch en ’s middags nog een wijntje of advocaatje toe. Vrijwilligers van Stichting SAM en verpleegkundigen van de Zorgcentra zullen ervoor zorgen dat de deelnemers alle aandacht en zorg krijgen die nodig is. Dus iedereen kan in principe mee.

’s Morgens worden de deelnemers weer, net als in voorgaande jaren, van huis opgehaald en na afloop weer keurig thuisgebracht.

Er is plaats voor 100 personen en de interesse is nu al groot. De kosten zijn dit jaar EUR 20 per persoon. In voorgaande jaren was dat meer dan het dubbele maar omdat Stichting SAM vorig jaar een 2 tal fantastische sponsorbedragen mocht ontvangen komt de deelname prijs dit jaar op EUR 20 pp uit. Mocht u dit bedrag te bezwaarlijk vinden maar heel graag mee willen dan kan men dat bij de aanmelding kenbaar maken en zal er naar een oplossing gezocht worden.

Aanmelden vóór uiterlijk 1 mei as!

U kunt zich, vóór uiterlijk 1 mei as aanmelden bij Marie Kluinhaar: tel. 0620.893879, Wenneke Vooges: tel. 0630.770852 of Ineke Hoogeveen tel. 0623.209172

Maar doe het vlug want vol=vol!