Feestelijk start van rolstoelwandel- en SAMfietsen! seizoen

mrt 21, 2022

Op dinsdag 15 maart jl kleurde het groen op de trappen van het gemeentehuis. Een grote groep vrijwilligers van Stichting SAM, in de bekende groene bodywarmers gehuld, waren met hun gasten in een rolstoel of op een rolstoel-/ duofiets naar het Raadhuisplein gekomen om daar het nieuwe seizoen te openen.

Burgemeester Oude Kotte was gevraagd het startschot te geven en alvorens dat te doen sprak hij zijn waardering uit voor de grote groep vrijwilligers van Stichting SAM die keer op keer, belangeloos, hun gasten uit de zorgcentra of van huis ophalen om een uurtje of langer te gaan wandelen of fietsen. Door hun inzet kunnen we heel veel ouderen en mensen met een beperking ook een keer lekker naar buiten, de frisse lucht in. Hij besloot zijn woorden met iedereen een hele mooie, fijne zomer te wensen en dat er heel veel gefietst en gewandeld mocht worden.

Fietsers/vrijwilligers gevraagd

Om de mogelijkheid te hebben om met meer fietsen en met meer thuiswonenden te duofietsen worden er nog steeds fietsers gevraagd. De duofietsen zijn met elektrische trapondersteuning uitgevoerd dus zowel fitte dames als fitte heren zouden daarmee overweg kunnen en zijn van harte welkom!

Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar info@stichtingsam.eu of te bellen naar Jan Kwak, tel. 06-53928043.