BN’er Tex de Wit en studente winnen € 29.000 voor St SAM

jan 17, 2022

Zaterdagavond 15 januari hebben BN’er Tex de Wit en een studente het gigantische bedrag van € 29.000 gewonnen voor Stichting SAM.
In het spelprogramma ‘Weet ik veel’ van RTL4 ging de strijd gelijk op tussen de kandidaten maar uiteindelijk won Tex de Wit en mocht hij samen met één van de studenten uit het panel de finale spelen.

Tex deed dat super, supergoed en eindigde op een bedrag van € 27.000 en de antwoorden van de studente deden daar nog eens € 2000 bij zodat het totaal kwam op € 29.000!! Een ongelofelijk mooi bedrag waarvan wij makkelijk een tweetal duofietsen kunnen financieren om daarmee nog meer thuiswonende ouderen de mogelijkheid te kunnen geven om af en toe meegenomen te worden op de fiets. De frisse lucht in, de wind door de haren krijgend.

‘We gaan er nu hard aan werken om vóór het begin van het nieuwe fietsseizoen, dat doorgaans in maart begint, alles voor elkaar te krijgen’, aldus voorzitter Jan Kwak. ‘Maar om met meer mensen te kunnen fietsen hopen we dat er nog veel vrijwilligers zich zullen aanmelden.’

Fietsers/vrijwilligers gevraagd:
Om de mogelijkheid te hebben om met meer fietsen en met meer thuiswonenden te duofietsen worden er nog steeds fietsers gevraagd. De duofietsen zijn met elektrische trapondersteuning uitgevoerd dus zowel fitte dames als fitte heren zouden daarmee overweg kunnen en zijn van harte welkom!
Aanmelden kan door te mailen naar info@stichtingsam.eu of te bellen naar Jan Kwak. tel 06-53928043