Voetherkenning challenge brengt 2200 euro op voor boottocht Stichting SAM

jun 8, 2023

De voor donderdag 1 juni aangekondigde challenge van SYBeautyworld, die ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van de schoonheidssalon/pedicure praktijk werd gehouden bracht het fantastische bedrag van 2200 euro op dat Stichting SAM gaat gebruiken voor een boottocht voor ouderen en mensen met een beperking uit Aalsmeer en Kudelstaart.

Anette Mulder-van Grieken was de weddenschap aangegaan dat zij, vanachter een zwart gordijn, de voeten van 25 van haar klanten kon herkennen. De klanten hadden plaats genomen in een van de behandelstoelen en alleen hun voeten staken door het gordijn heen waarachter Anette, toch wel nerveus, ze kon bevoelen en bekijken.

Het was een hele opluchting voor haar en de mensen om haar heen dat zij er daadwerkelijk in slaagde om alle voeten te herkennen. De bevestiging dat het geslaagd was werd nog even geheim gehouden tot de receptie die te ere van het jubileum plaatsvond en waar heel veel klanten, familieleden en vrienden aanwezig waren.

Om half 8 was het zover en kon Anette de aanwezigen vertellen dat de challenge geslaagd was en dat zij het opgebrachte bedrag van de weddenschap kon overhandigen aan vertegenwoordigers van Stichting SAM. Het onthullen van het bedrag werd nog even een spannend moment want Anette’s echtgenoot schreef heel langzaam het bedrag achterstevoren op een grote cheque maar toen het hele bedrag, 2.200 euro, er op stond klonk er een groot gejuich en applaus. Blij en gelukkig overhandigde Anette de cheque aan bestuursleden Wenneke Vooges en Jan Kwak van Stichting SAM die er uiteraard ontzettend verguld mee waren. Het geld zal gebruikt worden voor een groot deel van kosten van de jaarlijkse boottocht die dit jaar in September gepland staat. Met dit bedrag kan de bijdrage die de deelnemers zouden moeten betalen gehalveerd worden.