40 Gasten waren door stichting SAM uitgenodigd voor een gezellige lunchmiddag, die deze keer mogelijk werd gemaakt door Cactuskwekerij Ubink.
Op 2 mei werden alle gasten hartelijk ontvangen door Joke en Gert. In de kantine konden de gasten eerst genieten van een kopje koffie met iets lekkers erbij. Daarna werd de groep opgesplitst. Een deel kreeg een rondleiding over de kwekerij, waarbij Gert Ubink uitgebreid vertelde over het werk en de verschillende planten. De andere gasten deden mee aan een muziekbingo, verzorgd door de SAM-jongerengroep.
Ook deze muziekbingo zorgde weer voor veel gezelligheid en spanning, want de liedjes waren niet altijd makkelijk te raden. Uiteindelijk viel er natuurlijk bingo en mochten de winnaars iets moois van de tafel uitkiezen.
Daarna was het tijd voor de lunch. Natuurlijk ontbrak de kroket niet, wat door de gasten altijd erg wordt gewaardeerd. Na de lunch werden de groepen gewisseld, zodat iedereen zowel van de rondleiding als van de bingo kon genieten.
Rond twee uur werd er nog een lekker drankje met een hartig hapje geserveerd. Als extra verrassing kreeg iedere gast bij vertrek een mooie plantenschaal met cactusjes of vetplantjes mee naar huis.
Voor zowel gasten als vrijwilligers was het een bijzonder geslaagde dag bij Cactuskwekerij Ubink.
Stichting SAM kijkt met veel plezier terug op deze middag en gaat alvast op zoek naar een volgend bedrijf dat zijn kantine beschikbaar wil stellen voor een nieuwe ontmoeting volgend jaar.
Op 2 mei werden alle gasten hartelijk ontvangen door Joke en Gert. In de kantine konden de gasten eerst genieten van een kopje koffie met iets lekkers erbij. Daarna werd de groep opgesplitst. Een deel kreeg een rondleiding over de kwekerij, waarbij Gert Ubink uitgebreid vertelde over het werk en de verschillende planten. De andere gasten deden mee aan een muziekbingo, verzorgd door de SAM-jongerengroep.
Ook deze muziekbingo zorgde weer voor veel gezelligheid en spanning, want de liedjes waren niet altijd makkelijk te raden. Uiteindelijk viel er natuurlijk bingo en mochten de winnaars iets moois van de tafel uitkiezen.
Daarna was het tijd voor de lunch. Natuurlijk ontbrak de kroket niet, wat door de gasten altijd erg wordt gewaardeerd. Na de lunch werden de groepen gewisseld, zodat iedereen zowel van de rondleiding als van de bingo kon genieten.
Rond twee uur werd er nog een lekker drankje met een hartig hapje geserveerd. Als extra verrassing kreeg iedere gast bij vertrek een mooie plantenschaal met cactusjes of vetplantjes mee naar huis.
Voor zowel gasten als vrijwilligers was het een bijzonder geslaagde dag bij Cactuskwekerij Ubink.
Stichting SAM kijkt met veel plezier terug op deze middag en gaat alvast op zoek naar een volgend bedrijf dat zijn kantine beschikbaar wil stellen voor een nieuwe ontmoeting volgend jaar.